VRÁCENÍ A REKLAMACE ZBOŽÍ

VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Jste nespokojeni se svým zbožím, nesplňuje Stylovka Vaše očekávání? Do 14 dnů ji můžete vrátit a to bez udání důvodů. Zboží stačí zabalit a odeslat zpět na níže uvedenou adresu, třeba Českou poštou.

zabalenému zboží, které chcete vrátit, nezapomeňte také přiložit kopii nebo originál faktury a číslo svého bankovního účtu, na který Vám můžeme zpátky zaslat Vaše peníze. Částka Vám bude vrácena nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy Vám přijde email o přijetí vráceného zboží. Proto si podací lístek ponechte až do té doby, než Vám přijde potvrzení, že jsme Váš balíček přijali.

REKLAMACE?

Na zakoupeném zboží se Vám něco porouchalo? To není problém! Pokud neuplynuly 2 roky od provedení Vašeho nákupu, máte nárok na reklamaci. Zboží stačí zabalit a odeslat zpět na níže uvedenou adresu, třeba Českou poštou.

zabalenému zboží, které chcete reklamovat, nezapomeňte také přiložit kopii nebo originál faktury a popis konkrétní závady zboží. Proto si podací lístek ponechte do té doby, než Vám přijde potvrzení, že jsme Váš balíček přijali. Zboží poté předáváme do servisu a ten Vaši reklamaci vyhodnotí. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů. Pokud si nejste v něčem jisti, nebo máte jakýkoli dotaz, neváhejte nás kontaktovat! Jsme tady rádi pro Vás.

KONTAKTNÍ ADRESA (ZMĚNA OD 20.6.2017)

Pavlína Ženíšková

Stylovky.cz

Rašínova 1255, Úvaly, 25082